I. Bendrosios nuostatos
1. Trepsiukas.lt el. parduotuvė priklauso MB Adekoras, įm. kodas 306562084, adresas Vytauto g. 90, Garliava, tel.: +37067639840. Internetinės parduotuvės (toliau - Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos Klientui teikiant užsakymą Trepsiukas.lt Parduotuvėje.
2. Trepsiukas.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Taisyklės taikomos visiems Klientams užsakantiems šioje Parduotuvėje.
3. Klientas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
4. Parduotuvė neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
II. Privatumo politika
1. Klientas, norėdamas užsisakyti prekes iš Parduotuvės, turi užsiregistruoti, įvedant visą informaciją kuri yra nurodoma registracijos formoje. Visi pažymėti privalomi laukai, yra būtini tinkamam užsakymo vykdymui. Parduotuvė patvirtina, jog registracijos faktas kartu nereiškia, jog Klientui bus siunčiami informaciniai pranešimai, išskyrus tuos, kurie būtini prekių užsakymui ir pristatymui. Klientui pageidaujant gauti Parduotuvės informacinius pranešimus, jam sudaroma galimybė pasirinkti, kad tokie pranešimai jam būtų siunčiami.
2. Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento duomenys: vardas; pavardė; adresas, kuriuo bus pristatomos prekės; telefono numeris; kiti, pristatymui būtini duomenys. Parduotuvė patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu.Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Klientas patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes Parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
4. Klientas, susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio).
5. Parduotuvė patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijos Klientų asmeninių duomenų apsaugai.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
1. Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Klientas (jei jis dar nėra užsiregistravęs ir prisijungęs prie sistemos) turi įvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų. Kartu gali būti pasirenkamas prekių pristatymo būdas ir kaina.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunčiant užsakymą. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis.
5. Klientui patvirtinus užsakymą, Parduotuvė gauna visą informaciją apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir Parduotuvės yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą iš Kliento pasirinkto atsiskaitymo būdo apie atsiskaitymą už prekes.
6. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys.
7. Parduotuvė gavusi pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigoja įvykdyti užsakymą.
8. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. Garantijos ir prekių kainų nustatymas
1. Kiekvienos Parduotuvės prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės.
2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
3. Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
5. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per protingą, su Klientu suderintą terminą, trūkumų nepašalinus, Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
5.1 Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu. Garantija netaikoma batų vidpadžiams ir apdailos detalėms.
6. Parduotuvės įsipareigojimai prekių atžvilgiu:
6.1. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes kurios atitinka informaciją nurodytą prie kiekvienos prekės.
6.2. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame Parduotuvei.
6.3. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
6.4. Parduotuvė nurodo pristatymo laiką prie kiekvienos prekės, todėl Klientas, prieš darant užsakymą, turi atkreipti dėmesį į galimai skirtingus pristatymo terminus.
6.5. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti visą informaciją susijusią su preke ir jos pristatymu, bei susisiekti su Klientu tuo atveju, jeigu dėl nepriklausančių nuo Parduotuvės aplinkybių, nepavyksta atitinkamai atlikti pateikto užsakymo.
6.6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Prekių grąžinimo taisyklės
1. Perkant parduotuvėje Trepsiukas.lt , kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės pristatymo/atsiėmimo pirkėjui dienos. Grąžinus vėliau kaip po 14 dienų, prekės nepriimamos.
2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@trepsiukas.lt . Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos
Užpildyti prekės grąžinimo aktą ir prisegti pirkimo įrodymą.
Prekė turi būti grąžinama su gamyklinėmis etiketėmis, nenešiota, nedevėta ir originalioje nesugadintoje pakuotėje.
Prekę siųsti paštu adresu: MB Adekoras, Gėlių g. 2, Garliava, Kauno rajonas, LT-53259
Prekę siųsti paštomatu: OMNIVA Kauno Garliavos NORFA paštomatas ( pasirinkti M dydį )
3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu.
Esant šioms aplinkybėms, pirkėjo pretenzijos nebus tenkinamos:
1. Pirkimo metu buvote informuotas apie prekės defektą ir įsigijote prekę sumažinta kaina.
2. Defektas yra atsiradęs netinkamai dėvint įsigytą prekę; prekės defektai atsiradę dėl mechaninių pažeidimų, pvz. suplėšyta, perpjauta, netinkamai naudojamos prekės priežiūros priemonės.
3. Avalynė yra džiovinama karšto oro džiovyklėje, skalbiama skalbimo mašinoje.
4. Vaikiška avalynė nuo 18 iki 24 dydžio yra pagaminta iš ypatingai minkštos natūralios minkštos gumos, kuri yra specialiai pritaikyta dėvėti vaikams pagal jų amžių. 5. Vaikams aktyviai šliaužiojant priekinė bato dalis gali pakankamai greitai susidėvėti, tai yra natūralus procesas, kuris negali būti laikomas defektu.
6. Šlepetės pagamintos iš natūralios vilnos turi visas vilnai būdingas savybes. Aktyviai dėvint, natūrali vilna yra pakankamai greitai susidėvinti medžiaga, todėl natūralus vilnos storio suplonėjimas tam tikrose šlepetės vietose negali būti laikomas kaip defektas. Tai yra natūralaus dėvėjimo pasekmė.
7. Priekinė avalynės dalis papildomai neapsaugota, gali būti pažeista ją neatsargiai dėvint bei sąveikaujant su kitais paviršiais. Tai nelaikoma defektas.
8. Avalynėje esančios žybsinčios lemputės, veikia tam tikrą žingsnių skaičių. Priklausomai kaip dažnai ši avalynė yra dėvima, lempučių žibėjimo periodas gali skirtis. Gamintojas suteikia garantiją 6 mėnesiams arba 100 000 tūkstančių žingsnių. Jeigu ši riba yra viršijama ir lemputės nustoja žibėti, tai negali būti laikoma defektu.
9. Daugelis avalynės modelių turi papildomas apdailos detales, tokias kaip šniūreliai ir kiti apdailos elementai. Jie gali būti pažeidžiami per labai trumpą dėvėjimo laikotarpį. Tokie pažeidimai negali būti laikomi defektu.
10. Itin lengva sportinė avalynė, kurios padas yra pagamintas labai lengvų medžiagų, gali susidėvėti pakankamai greitai jeigu yra naudojama ne pagal paskirtį.
11. Neteisingai pasirinktas avalynės dydis ir/arba forma gali deformuoti ir kitaip paveikti avalynę. Parduotuvėje esantys darbuotojai gali tik patarti, tačiau galutinį sprendimą priima klientas.
12. Neteisingai pasirinkus avalynės dydį ir/arba formą, gali spausti, trinti vaiko pėdą, tai negali būti laikoma defektu. Norint įsitikinti ar pasirinktas avalynės modelis atitinka Jūsų lūkesčius, rekomenduojame, naujai įsigytus batus, papildomai pasimatuoti namuose, kad nebūtų prarasta avalynės prekinė išvaizda.
13. Lakuotos odos batai negali būti nešiojami esant neigiamai lauko temperatūrai, nes lakas gali sutrūkinėti.
14. Dėvint avalynę su natūralios vilnos pašiltinimu, vilnos sluoksnis gali sumažėti. Tai nelaikoma defektu.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.
5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
6. Trepsiukas.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą ir/arba kurie buvo prarasti.
7. Pinigai grąžinami tik už prekę. Už persiuntimo ar pervežimo paslaugas moka pirkėjas (išsiuntėjas).
Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą (per Lietuvos paštą, Registruota siunta), grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas.
8. Pinigai į pradinio mokėtojo sąskaitą grąžinami per 10 darbo dienų (jei prekė atitinka aukščiau išvardintus kriterijus) nuo tos dienos, kai grąžinama prekė yra pristatoma "Trepsiukas.lt" nurodytu adresu.
VI. Apmokėjimo tvarka ir terminai
1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje nurodytų būdu: naudodamasis savo banku internete, mokejimai.lt sistema arba grynais pinigais prekės pristatymo į rankas metu.
2. Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
VII. Prekių pristatymas
1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo termino prie kiekvienos prekės. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.
6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos šiais būdais:
1) Registruota siunta Lietuvoje per AB Lietuvos paštas
2) Atsiėmimas įmonės biure
3) LP Express arba Omniva paštomatai
4) LP Express arba Omniva kurjeris
5) Apmokėjimas pristatymo metu per DPD
7. Pasirinkę paslaugą LP Express arba Omniva paštomatai, turėsite galimybę iš sąrašo pasirinkti labiausiai tinkantį ar arčiausiai esantį Paštomatą. Kaip naudotis paštomatu galite skaityti čia.
8. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę.
VI. Kitos nuostatos
1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu info@trepsiukas.lt arba telefonu Nr. +37067639840.
2. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir Parduotuvės vyksta valstybine kalba.