Prekių grąžinimo taisyklės, keitimas

1. Perkant parduotuvėje Trepsiukas.lt , kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės pristatymo/atsiėmimo pirkėjui dienos. Grąžinus vėliau kaip po 14 dienų, prekės nepriimamos.

2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

    Paspauskite nuorodą esančią apačioje ir užpildykite visą reikiamą informaciją

    https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/trepsiukas-lt
  

    Prekė turi būti grąžinama su gamyklinėmis etiketėmis, nenešiota, nedevėta ir originalioje nesugadintoje pakuotėje.

    Pažeidus pakuotę, grąžinama 20% mažesnė suma. Jei grąžinimo sąlygos bus pažeistos, pinigai nebus gražinami,     o  prekė išsiunčiama atgal pirkėjui.  Klientas bus informuotas apie pažeidimus ne vėliau kaip 5 d.d. nuo siuntos           gavimo.

    Prekę siųsti paštu adresu:  MB Adekoras, Gėlių g. 2, Garliava, Kauno rajonas, LT-53259 

    Prekę siųsti paštomatu: OMNIVA Kauno Garliavos NORFA paštomatas.

3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu.

Esant šioms aplinkybėms, pirkėjo pretenzijos nebus tenkinamos:

1. Pirkimo metu buvote informuotas apie prekės defektą ir įsigijote prekę sumažinta kaina.
2. Defektas yra atsiradęs netinkamai dėvint įsigytą prekę; prekės defektai atsiradę dėl mechaninių pažeidimų, pvz. suplėšyta, perpjauta, netinkamai naudojamos prekės priežiūros priemonės.
3. Avalynė yra skalbiama skalbimo mašinoje, džiovinama karšto oro džiovyklėje, radiatoriaus ar kito karšto paviršiaus, ko pasekoje pažeidžiama pado klijų struktūra ir padas gali atsiklijuoti.
4. Vaikiška avalynė nuo 18 iki 24 dydžio yra pagaminta iš ypatingai minkštos natūralios minkštos gumos, kuri yra specialiai pritaikyta dėvėti vaikams pagal jų amžių.
5. Vaikams aktyviai šliaužiojant priekinė bato dalis gali pakankamai greitai susidėvėti, tai yra natūralus procesas, kuris negali būti laikomas defektu.
6. Šlepetės pagamintos iš natūralios vilnos turi visas vilnai būdingas savybes. Aktyviai dėvint, natūrali vilna yra pakankamai greitai susidėvinti medžiaga, todėl natūralus vilnos storio suplonėjimas tam tikrose šlepetės vietose negali būti laikomas kaip defektas. Tai yra natūralaus dėvėjimo pasekmė.
7. Priekinė avalynės dalis papildomai neapsaugota, gali būti pažeista ją neatsargiai dėvint bei sąveikaujant su kitais paviršiais. Tai nelaikoma defektas.
8. Avalynėje esančios žybsinčios lemputės, veikia tam tikrą žingsnių skaičių. Priklausomai kaip dažnai ši avalynė yra dėvima, lempučių žibėjimo periodas gali skirtis. Gamintojas suteikia garantiją 6 mėnesiams arba 100 000 tūkstančių žingsnių. Jeigu ši riba yra viršijama ir lemputės nustoja žibėti, tai negali būti laikoma defektu.
9. Daugelis avalynės modelių turi papildomas apdailos detales, tokias kaip šniūreliai ir kiti apdailos elementai. Jie gali būti pažeidžiami per labai trumpą dėvėjimo laikotarpį. Tokie pažeidimai negali būti laikomi defektu.
10. Itin lengva sportinė avalynė, kurios padas yra pagamintas labai lengvų medžiagų, gali susidėvėti pakankamai greitai jeigu yra naudojama ne pagal paskirtį.
11. Neteisingai pasirinktas avalynės dydis ir/arba forma gali deformuoti ir kitaip paveikti avalynę. Parduotuvėje esantys darbuotojai gali tik patarti, tačiau galutinį sprendimą priima klientas.
12. Neteisingai pasirinkus avalynės dydį ir/arba formą, gali spausti, trinti vaiko pėdą, tai negali būti laikoma defektu. Norint įsitikinti ar pasirinktas avalynės modelis atitinka Jūsų lūkesčius, rekomenduojame, naujai įsigytus batus, papildomai pasimatuoti namuose, kad nebūtų prarasta avalynės prekinė išvaizda.
13. Lakuotos odos batai negali būti nešiojami esant neigiamai lauko temperatūrai, nes lakas gali sutrūkinėti.
14. Dėvint avalynę su natūralios vilnos pašiltinimu, vilnos sluoksnis gali sumažėti. Tai nelaikoma defektu.

4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.

5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

6. Trepsiukas.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą ir/arba kurie buvo prarasti.

7. Pinigai grąžinami tik už prekę. Už persiuntimo ar pervežimo paslaugas moka pirkėjas (išsiuntėjas).

    Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo sprendžiama vadovaujantis teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.  Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą (per Lietuvos paštą, Registruota siunta), grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas.

8. Pinigai į pradinio mokėtojo sąskaitą grąžinami per 10 darbo dienų (jei prekė atitinka aukščiau išvardintus kriterijus) nuo tos dienos, kai grąžinama prekė yra pristatoma "Trepsiukas.lt" nurodytu adresu. 

Rašyk
Skambink